سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
گروه تبلیغی دین گستران ولایی

حوزه/ گروه تبلیغی دین گستران ولایی گفت: گروه تبلیغی دین گستران ولایی با سابقه چندین ساله و از گروه های موفق دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم که با تعدادی از مبلغان در کنار یکدیگر با روحیه جهادی تحت عنوان شبکه تبلیغ گروهی که باعث هم افزایی شده گرد هم آمدند.

حجت‌الاسلام مرتضی زارع، مسئول گروه تبلیغی دین گستران ولایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به حضور گروه تبلیغی دین گستران ولایی در استان بوشهر، گفت: اولین وظیفه مبلغان در عرصه تبلیغ رساندن محتوای پیام الهی به مردم است.

وی افزود: گروه تبلیغی دین گستران ولایی با سابقه چندین ساله و از گروه های موفق دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم که با تعدادی از مبلغان در کنار یکدیگر با روحیه جهادی تحت عنوان شبکه تبلیغ گروهی که باعث هم افزایی شده گرد هم آمدند و عملیات تبلیغی محرم ۱۴۴۶ با رویکرد فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی در شهرستان دشتی از اول محرم اجرا شد.

گروه تبلیغی دین گستران ولایی بیان داشت: در این اعزام ۱۲ نفر از مبلغین اعزامی از شهر مقدس قم اقدام به فعالیت هایی همچون برپایی نمازهای جماعت، سخنرانی و منبر در مساجد و حسینیه ها، تبلیغ چهره به چهره و گفت‌وگو با نوجوانان و جوانان، پویش روضه‌های خانگی، تبلیغ در اداره زندان شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری هیأت دانش آموزی، برگزاری کلاس و گعده های معرفتی، دیدار با پیرغلامان حسینی، دیدار با علما و مسئولان و بازدید از مواکب سطح شهر صورت گرفت.

حجت‌الاسلام زارع گفت: با توجه به همزمانی ماه محرم و صفر، برنامه‌های اوقات فراغت و تابستان هم از اول مرداد ماه شروع شده و تا اول شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha